The revival of Old Spice.

Ongetwijfeld wel ergens gehoord. Old Spice “doet ook aan social media”. Direct interessant om jezelf af te vragen of je aan social media “kunt doen” of dat social media iets met jouw merk doet. Het laatste natuurlijk.
Social media is geen doel op zich. De social media zijn een middel om sneller met de connected customer (jouw doelgroep dus) te interacteren. Old Spice heeft dit goed opgepakt.
Wat begon als een reguliere ATL-campagne – overigens zeer goed gebaseerd op consumer insights – eindigde als één van de meeste succesvolle campagnes. Met als resultaat een stijging van 107% in de verkoop van Old Spice.

Smell like a monster.

Hoe succesvol ben je als er een parodie van jou wordt gemaakt. Super Grover speelt de commercial van Old Spice na.
Wederom een fantastische opvolging van een succesvolle campagne.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>